henkilöstö Ongelmat

– Eikö Jere ei ole vielä täällä? Kokeile ja kerro minulle soittamaan toimistoon heti, jos se on näkyvissä. Saada todella väsynyt tähän jatkuvaan viivästymisen.



Tarjoilija tarttuu puhelimeen ja olen menossa yläkertaan. Jere on uusin työntekijää, suuri baarimikko ja upea ilmestys muutenkin, mutta hieman liian tietoinen siitä. Uskoo, että se voi tehdä melkein mitä tahansa, ja niin on tehnyt, mutta nyt aion laittaa piste.



Toimisto, käyn läpi seuraavan viikon tilauksia kun ovi kolahtaa.

– Mikä hätänä?

Käännyn ja näen tumma nuori mies nojaa ovenpieleen. Ylimielinen virne saa minut kiehumaan, ja nepparit:

– Olet takaisin puoli tuntia myöhässä, ja tämä on nyt loppu. Koeaikaa perusteella pois tieltä kerron teille saman, eli ei enää tarvitse olla, olen mieluummin muuhun puolestaan ​​kuin katselen sinua enää.

Kaveri ei edes hätkähdä, mutta sanoo, venyttely hänen äänensä:

– Epäilen haluat tehdä sen, itse tiedät et löydä mitään lähellekään veroistani baarimikko.

Saan ylös ja mene aivan hänen edessään. Onneksi minulla on korkokengät, jotta yletyn jo miltei hänen silmiensä tasolla.

– Kukaan ei ole korvaamaton, ja sinun ei tarvitse minua taitoja menestyksekkäästi tehnyt. Verokortti ja kirjeessä viitataan tulevat postissa.



Käännyn ympäri osoittamaan, että keskustelu on päättynyt. Samassa hän liikkuu takanani ja lukitsee itsensä ja pöytä.

– En ole tehnyt vaikutuksen? Et edes tiedä kaikkia taitosi vielä, hän suhisee korvissani.

– Mitä luulet tekeväsi? Heti anna mennä!

– Naisten ei koskaan pitäisi tehdä johtajat, ne aina alkaa ajatella itsestään liikoja ja unohtaa todellinen tarkoitus. Ja kun niitä ei ole tarpeeksi, niistä tulee tuollainen äreä vanhat naiset.

Yritän puida kätensä pitää minua tiukasti paikoillaan. Hän hieroo pusku vastaan ​​kovettuminen etumustaan ​​ja painaa minua pöydän pintaan. Hänen Toisaalta etsii minun hame ja vastustettava vielä vähemmän. Hän on tie, eli oikea, en ole saanut edes kerran puoli vuotta sitten tapahtui jälkeen ylennykseni. Olen kuitenkin vihainen itselleni, että tämä kopea pelaaja saa minut herätti. Hän varmasti tietää ajatuksistani tunnen hänet hymyilemään vinosti, kun hänen sormensa tuntuu kosteus. Yritän puristaa jalat yhdessä, mutta kun hän tarttuu toisella kädellä rintaani, minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin taipua pöydälle ja työntää Butt paremmin säädetty.



Hän nostaa hameeni yli minun pylly ja vetää Stringini rikki. Sormi työntää sisääni ja levittää jalkani niin paljon kuin voin ja en odota että saan sormen tilalle jotain suurempaa ja kovempaa. Yhtäkkiä hän kuitenkin vetää pois. Käännähdän ympäri ja näen hänet ovella.

– Mitä hittoa …?!

– Minuthan irtisanotuksi, jos muistat. Älkäämme täällä ole enää mitään syytä ei pyöri.

Tämä on selvästi kostaa, hän aikoo laittaa minut kerjäämään. Minulla ei ole valinnanvaraa, himo varjostavat ajatuksiani.

– Unohdetaan se, tulkaa kuljettaa minua päähän. Juuri mitään, jos vain naida minua

Hänen oli ilme voidaan nähdä, että hän tietää voitti. Se on samalla kiihottaa ja raivostuttaa minua.

– Istu alas pöydälle ja levittää pillua ylös. Itselleni tehdä välillä töitä, hän sanoo.
Ja minä laskeutua reunalla pöytä ja tuoli jalat. Napitan kauluspaita auki, ja minä päästän rintani rintaliivit. Pillussani kostuttaa molemmat käteni ja siirtää ne rinnoilleni. Hyppysellinen nännejä niin, että se melkein sattuu. Rintani ovat niin suuria, että ne yletyn kieltä. Toinen töppäys hissi nuoltavakseni ja toisaalta koskettaa virtaava pillua. Jere ilme seuraa tiiviisti sormet pelata. Suljen silmäni ja minä kierretty taaksepäin. Olen hyvin lähellä laukaistaan ​​kun ovi kolahtaa. Avaan silmäni alku ja näen oven meidän ravintolan kokki Ron viisikymmentä jo hieman harmaapäinen herrasmies. Hänkin tuijotti suoraan pilluuni. Yritän vetää hamettani alaspäin ja kiroan itseäni, kun olen lukinnut oven.

– Ei minun tarvitse lopettaa. Olen jo ajatellut, että pitkään pitäisi tarjota auttavaa munaa kun et selvästikään ole tarvetta. On jo aikakin, että joku tekee jotain, hän virnistää Jere.

En usko, että saisin jalat yhdessä, jos olen yrittänyt, olen niin kiimainen. En välitä tilanteesta nöyryyttävyydestä mutta nappaan tussilla ja paksu liuskekiviteollisuuden työnnellä se pillussani rukoili miehiä minulle. Jere istuu tuolille ja ottaa pois hänen kukko. Se on täysin valmis, ja haluan sen niin, että en voi ajatella mitään muuta. Jere vetää minut pois pöydältä syliinsä, varmuuskopioida hänet. Hänen kukko painaa minun pillua aina. Hän alkaa puristaa minun tissit, tarjoamalla heille Ron. Roni astuukin edessämme ja alkaa imeä nännejä. Levitin pillua entisestään ja Roni ottaa klitoris sormien välissä. Jere nopeuttaa, ja hänen paras työskennellä hänen töitään, kunnes hänet vapautetaan. Hän painoi minut uudelleen pöydälle pylly ylös ja kehottaa Ron ottamaan osansa.

– Minusta se on aika pomo olla nöyrä juuri nyt, Jere sanoo ja läimäyttää perseeseen huonosti. Roni aivohalvauksia hänen kukko märkä vakoani ja pyllyäni. Rukoilen häntä tulemaan sisääni ja lopulta hän tekee sen. Hän alkaa vittu hurjaa vauhtia vääntämällä Toisaalta klitoris ja nostaa minua niin, että minun jalat nousevat ilmaan. Toisella kädellä hän tarttuu minun hiukset ja ääliö pääni niin, että joudun katsomaan Jere suoraan silmiin. Ehkä se, että ylimielinen halveksiva virne, joka saa minut lopulta kompastua. Roni löi perseessä ja purkaa sisälläni. Makaan alasti, vapina pöydälle.

– Niin, että irtisanominen on luultavasti peruttu? Lähtien, säännöt muuttuvat niin paljon, että tulen töihin kun haluan, ja et voi enää käyttää alusvaatteita työssä. Haluan, että minulla on helppo pääsy pimppiisi siinä tapauksessa, että sinun täytyy kääntyä vittu tuulen, Jere sanoo.

En voi tehdä mitään, mutta nyökkäys. Roni hymyilee hyväksyvästi, ja sanoo: – Mennään sen kurissa pitää, sinun täytyy kertoa maailmalle tästä äijille yhteistä panolelusta.
Ja minä tiedän heidän ilmeistään, että tästä eteenpäin minun on naiduksi jokainen hissi mennä …

Leave a Reply

