ihana Ilta

Olin juuri täyttänyt 18 (vain saanu myös silloin tunnukset). Olin niin tyytyväinen, että lähin Alko ja ajattelin ostaa JTN mukava juoda. Ostin sen pari pulloo siideriä. Kävin 8 aikaa ystävieni luo. Oo Olen ollut pari lähtien suhde on aina mennyt vituille New world shadow mies köydet ku lähes kaikki niistä ovat kusipäitä. Olen neitsyt (ei yllätys). Minulla on pieni massa navan ja siksi aina vähän piilottaa sitä. Minulla on D-kupin (lähes E).



No, joka tapauksessa, olin juuri noussut linja, ja sitten kun sain portaikko kuin kännykkää rengas. Kaveri nimeltään: `missä olet? Olemme täällä sinua varten vanha mies! “ “ Joo niin varmaan kukaan ei halua minun KAA tahansa pelaaja kuiteskaan.“ ovikelloa ja joku tuli avaamaan. Joku pitkä mies tummat hiukset. Tervehti minua, kun kävelin sisään ja ravisteli minua niin sekaisin. Se ei ollut heidän joo ne todennäköisesti maksetaan se siitä. : D menin olohuoneeseen ja siellähän kaikki oli. Aloitin sekoittamalla siideriä ja väkeviä alkoholijuomia. Liity. Se oli aika hyvä. Otin takkini pois, koska se oli kuuma. Hups!


Ja minä unohdin vahingossa laittaa pitkä paita. Huomasin, että minulla oli ihana jätkä paljas kaula. Jersey meni, ja juuri reunan bra. Mies, joka tuli ovelle niin tulimun vieressä kehua miten kaunis tilille. `Joo joo.“ sanoi. Meidät lähetettiin pois, ja menimme kävely jonnekin. Olin hieman kännissä. : D Se on myös huomannut muita ja moikattiin. Illansuussa, mies kutsui minut käymään. Sanoin et pidä, mutta nopeesti.



Meillä oli jonkin aikaa saada se pihalla. Olimme hississä. Etäisyys oli 7 eri kerroksessa. Sinä aikana mies katsoi minua koko ajan. No minun tissit. Kysyin häneltä, että mitä hänen nimensä on. “ Olen Aatu. Ja sinä? “ “ Mari.“ menninkäinen pysähtyi ja tultii ulos käytävään. Aatu oli vähän kännissä ku ei saanu ees avain oveen. : D lopulta se avattiin. Menimme sisälle ja menin istuun sohavlle. Aatu sanoa, että se on keittiössä. Meni vähän aikaa koska se oli pari siiderillä politiikkaa. Joimme ne ja sitten sanoin, että voitas lähtee. Sitten Aatu sanoa “ no, me ihmettelemme missä oo kiire.“ ja alkoi hyväillä perse. Aatu liuttuni kädet alas (olen hieman hermostunut) toi paita syliin ja veti pois hitaasti. Kunnes toinen käsi liukui ylös takaisin. Naps! My bra Aukes. Aatu hitaasti liutti ulos niistä.



Yhtäkkiä kiskasin pitää niistä kiinni ja katseli punaista muualla. “ Mikä hätänä? `Aatu kysyi hiljaa. `Ku .. ei mitään .. Minä vain .. Ei mtn.“ sanoi. Aatu jatkoi hommansa, ja kunnes hän näki minun rintani. “ Aivan ihana! “ Hän kuiskasi. Hän heti tarttui ja alkoi puristaa ja hiero niitä kevyesti. Aloin kiihottua. Tunsin kostuin. Aatu myös alkoi imeä minun nännit. Tunsin kuinka lämmin esitys heidän huulensa koskettaa minun tissit. Aatu teki Hickey tissiini. Se oli niin ihanaa. Kun hän oli hyvällyt minun tissit hetkeksi Aatu alkoi avata hänen housunsa ja ulos piipahti IIS vain naurettavan iso kalu. Olin hieman, sitten istui hiljaa ja nyt olin imee munaa. Imin ja imi ja runkkasin.



Per Aatu laukes suuni. Aluksi aioin tukehtua, mutta olen niellyt hieman spekua muutenkin. : D Aatu nousi ylös ja nosti paitsi muita ihmisiä. Kaato minua sohvalla. Avattu housuni. Tunsin kostuin vieläkin. Kun olin täysin alasti Aatu oli varsin vimma, otti paidan pois alkoi hyväillä hänen pillua. Hankausta ja nuoli, ja tehnyt kaiken ihana. Kunnes huomasin, että Aatu oli työnnettiin Muhun. Ajattelin, en istu oo enää neitsyt! : D Tunsin iso mulkku tuli Muhun. Aatu mutta meni nopeammin ja nopeammin. Välillä hidastui ja suuteli minua. Ja taas vähän nopeammin. Syyttely ja itku kun se oli niin ihanaa! Sitten Aatu nousi pois minusta. Meni alas lattialle ja näytti niin vitun vetävältä, että vain juoksi hänen luokseen. Aatu nuoli minun tissit samalla hyväillen niitä. Aloin pomppia häntä nopeasti. Olin juuri aikeissa orkkua kun lopetin stensiilit aikaa ja suuteli aatua.



Aatu nous laittomia kontalleen minua. Aatu tuli takaapäin. Se oli niin ihanaa. Aatu otti taas kiinni tissit ja puristetaan niitä, minun nännit hieman pyöräytellen. Olemme molemmat saaneet orgasmeja ja se oli niin ihana. Nyt vahvistetut lattialle. Suuntaa ovi avautui ja siellä oli mies. Juoksin sohvalla ja otin viltti sohvalle. `Mikä mies? Jälleen paneskelemassa veli? “ “ Mies sanoi, joo työnjohtaja meetkö pois? “ Said Aatu. “ Pitääkseen minun lehtiä? “ Sanoin. “ Ei“ Aatu kuiskasin. Olimme pukeutunut ja lähetetään. Se oli hieman kuuma. Kun muut tuli niin se oli kaikki, mutta niiden, jotka nyt on luultavasti käyny jotain. : D kun lähistöllä kotiin niin Aatu tuli vieläkin minun ja sanoa, että `ollaaks nyt yhes? “ “ No kyllä ​​se on. Sanoin Nähdään huomenna.“ ja kirjoittanut useita minun laastari ja annoin sen aatulle. Menin bussiin ja olin juuri ajatellut, että nyt minulla on mies. Ja Aatu ei oo kusipää. : D

Leave a Reply

